יום שבת, 2 בפברואר 2013

מצאתי

אז הנה תזכורת קטנה לעצמי כדי להיפטר מתחושת הטמבל, כשרוצים לחלק Ngon לא משתמשים עם כלי הסכין אלא בוחרים 2 קודקודים ו-J (כאילו יוצר אדג' בין הקודקודים אבל בעצם יוצר חלוקה).


9 תגובות:

Unknown אמר/ה...

איך מצאת את זה?

Unknown אמר/ה...

זכרתי שהיה משהו כזה מהזמן ששילבו את Bmesh, אבל איכשהו זכרתי שהקיצור הוא F מה שכמובן לא עבד וכל פעם שהייתי משתמש בכלי הסכין כדי לחתוך הייתי מרגיש טמבל...

הגעתי לזה על ידי הסרטון שלמדת בלנדר למשתמשי מאיה :-).

אנונימי אמר/ה...

זה באמת קטע מגניב של מידע מועיל. אני מרוצה כי שיתפת את המידע הזה מועיל איתנו. אנא הודיעו לנו להישאר כזה. תודה על שיתוף

אנונימי אמר/ה...

שלום, אני אוהב את הבלוג שלך. האם יש משהו שאני יכול לעשות כדי לקבל עדכונים כמו מנוי או משהו? אני מצטער שאני לא מכיר RSS?

Unknown אמר/ה...

תודה תודה.
אפשר להישאר מעודכן עם גוגל+

מכסח המדפסות אמר/ה...

אולי באמת כדאי להפוך את F ו - J לאותה פעולה כמו שעשו ל - Grab, Edge Slide, ו - Vertex Slide.
אולי כדאי להציע את זה למתכנתים מתישהו, הרי בחיים לא ראיתי מצב שצריך Face בין נקודה לנקודה, זה סתם עושה בלאגן.

Unknown אמר/ה...

לF יש תפקיד מאוד מאוד חשוב במידול, לא יודע אם יצא לך אבל לעתים המידול אתו אדג' אדג' קודקוד קודקוד יתן לך תוצאה זריזה יותר.

מה שכתבתי למעלה זה בלי הרחבות, לאחרונה המתפח של כלי loop tools יצר סקריפט בשם F2 שמרחיב את היכולות של מקש הF.
ממליץ ממש בחום לשבת לראות את את הסרטונים והמידע שנמצאים בלינק הבא.
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?278787-F2

סרטון שמאוד אהבתי שמשתמש בכלי הזה הוא
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dGg8UoI9jfM

מכסח המדפסות אמר/ה...

מכיר את F2, אבל אני באמת לא מצאתי את עצמי אף פעם נדרש לעשות F בין ורטקס לורטקס. הרי אם אתה מחבר בין נקודה לנקודה על פני משטח, אין שום סיבה שתרצה שזה ייצר פייס אחד על גבי הפייס הקיים. לכן אם join ו - Face יהיו משולבים במקרים כאלה זה יכול להאיץ תהליכים ולא לבלבל משתמשים חדשים וותיקים כאחד

Unknown אמר/ה...

זו אופציה שנותנת לך גמישות במידול, כמעט אף פעם לא תשתמש בה בשביל ליצור משהו סופי, אבל יותר מפעם אחת תשתמש בה כחלק מתהליך המידול.
רציתי ליצור סרטון כדי להראות דוגמה אבל אני רואה שאני לא מגיע לזה.